Home Proves BMW 400 El nou referent ‘premium’ de la seva categoria
BMW 400 El nou referent ‘premium’ de la seva categoria

BMW 400 El nou referent ‘premium’ de la seva categoria

0
0

Text: Kim Salomó / Fotos: BMW

AL DETALL
BMW vesteix a la C 400 GT amb una estètica més elaborada que no pas la C 400 X abandonant l’òptica davantera tan característica d’altres models.

El nou C 400 GT està impulsat per un motor monicilíndric de 350 cc i 34 CV de potència fabricat per Loncin sota l’estàndard de qualitat BMW.

La capacitat de càrrega és el seu taló d’Aquil·les ja que sota el seient amb prou feines hi entra una bossa amb un ordinador en un espai i un casc jet en l’altre.

Un cop aturat, el Flexbox ens permetrà guardar un casc integral sota el seient. Compta amb dues guanteres, una d’elles amb presa de corrent.

Dins de l’equipament de sèrie destaca el control de tracció encara que tot el que és bo és opcional, com la pantalla a color TFT, l’arrencada sense clau, la llum diürna de led …

COM VA

Tot i el ‘handicap’ de la capacitat de càrrega, el C 400 GT ens va encantar des del primer moment pel seu comportament dinàmic i comoditat. Possiblement estiguem davant el millor model de la categoria en aquest aspecte. L’acceleració quan s’esta aturat arriba a ser embriagadora per la seva contundència i posterior progressivitat. L’estabilitat i la frenada són superbes encara que l’ABS és una mica intrusiu amb el tren posterior i salta de seguida. Maniobrar amb ell quan s’està aturat no et costarà si fas més de 1,70.

PREU I RIVALS

El BMW C 400 GT costa 7.950 euros i arriba per fer-se amb rivals com ara Kymco Xciting 400 (5.999 euros), el Suzuki Burgman 400 (6.999 euros en promoció) i el Yamaha XMAX 400 (6.699 euros).

A favor

  • Estètica
  • Confort
  • Motor
  • Finançament
  • Equipament opcional

En contra

  • Capacitat de càrrega
  • Preu

FITXA TÈCNICA

Deixa el teu comentari

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *